Sova i en båt o bada, de e livet.. ?

Hejhej!
idag från igår sov ja i en båt. Haha, nu blev ni förvånade va? nej, säkert inte.. 
Fast ja sov ju inte ensam i båten såklart, utan med Eira, Philippa, Chelle o Rebecka. o så Skipper (hund) såklart som bevakade oss... för sjörövare.. haha xD  ROLIGT!! speciellt kul e de o skrämma chelle på kvällen... "DE KOMMER EN HUND!!!" Chelle; "iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" Jag rekomenderar att sova i båt, SKITKUL!  Fast jag o Eira fick sova som ett L och dela kudde.. O PH snarka hela tiden så Eira satt o röt åt henne hela natten.. men inte brydde hon sej om de... O sen mitt i natten ramla hon av bänken där hon sov.. hahahahaha.. xD Asså det går inte o förklara hur kul vi har haft det, o i fredags had ja de oxå skitkul, fast de orkar ja inte skriva om nu
Idag när vi vaknade(tyvär när solen gick upp, vid 6-tiden..)  gick jag o Philippa o tog morrondopp( de va precis nära stranden..) Så tidigt var stranden helt öde, så mycket som på nåra fiskmåsar, och det passade oss utmärkt. vi typ erövrade stranden o bredde ut oss över hela stranden... hahah xD
Idag har vi mest typ badat, ätit, badat, ätit, badat, solat, badat, badat o badat.. sa ja badat? 
De har varit så himla fint väder idag, o så varmt så de e ju de ända man kan göra.. :)
 
Nej, nu ska jag inte vara tråkig och bara sitta vid datan... 
Ha de bra! O glöm inte o bada!
Kramkram filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0