Solklar dag

Hallojsan!
Idag har det varit en riktigt bra dag. även fast det inte hänt nåt speciellt.. Kanske just därför som det kändes som en bra dag.. eller vad skrev ja nu...?

När jag vaknade var det strålande väder och solen sken.. mysigtmysigt.. och mer sol skulle de bli!! Har faktiskt blivit en aning brun vilket jag är väldigt stolt över. brukar annars bara bli röd och få exem... Kanske börjar växa ifrån det? vi får hålla tummarna! (detta är jätteintressant, jag vet..)

I skolan började det med sånggrupp, roligt för en gångs skull. kanske för att Elin skulle sjunga upp med oss... haha...
sen satt Burk o Linda o småbråkade hela lektionen... Ganska kul de me... Lektionen va förresten inte speciellt lång, skönt...

Sen jobbade vi med resan och jag blev klar med alla texter, nu måste ja bara skriva ut nåra bilder o sätta ihop.. men tyvär så hann jag inte det för att ja o Lollo busade lite, vi spelade nått flagg-spel på msn.. Vi satt vid varsin dator... Aja baja...

På rasten va ja, Bea, Linda, Elin, Becka o Axel inne för att vi skulle planera nån poicknick som vi ska ha?
Hm... de va iaf då ja skrev de förra inlägget... 
Det slutade med att ja o Becka satt o chattade med varandra på msn om hur kaos det var ( vi satt ungevär en meter ifrån varandra...) 

Vi hade matte oxå, vilket vi först trodde var en katastrof eftersom vår lärare kom in o sa att vi skulle ha prov på allt vi lärt oss under dom här tre åren... *Svälj* 
Så vi satt o sjöng "VI TÄNKER INTE GÖRA PROVET, TJALLALALALA, TJALALALAAAA" .. vi e en sån trevlig och snäll klass *NOT*... haha, fast det visade sej att läreren hade satt upp en tipsrunda istället som vi skulle göra, de va lite bättre.. 

PÅ lunchrasten satt ja o nåra till i solen i gräset. mysigt värre. 
Sen va de 6:orna mot Lärarna i dragkamp och fotboll. På dragkampen vann vi men på fotbollen vann dom me 5-7 tror ja...  SkolDagen avslutades med att alla fick glass av Helena. Mums!

Efter skolan gick jag, Elina, Bea o Jenny till Sickla. Jenny skulle köpa ett par skor o vi passade på att busa lite haha...
 
    
         

Bilderna är inte så bra eftersm jag har tagit dom med mobilkameran. 
  • Bild 1: Lite skor på Din Sko
  • Bild 2: LITE armband på Gina Tricot
  • Bild 3: elinas favoritarmband. eller inte. Gina Tricot. 
  • Bild 4: Bea med solglasögon och väska (väskan= snygg?...hm.. ) Åhléns
  • Bild 5: Armband. Gina Tricot.
  • Bild 6: Bea i en blå och vit prickig klänning. Jag i bakgrunden.  Gina Tricot. (tyvär upp o ner..)
  • Bild 7: Ja, Elina o Bea med ett par jättesnygga*host* väskor i typ Accesorize. (förlåt, ni har jättesnygga grejer men dom här va lite.. hm.. inte vår smak...) 
  • Bild 8: Bea o Elina har hittat sina bröllopsskor. Din Sko.
  • Bild 9: Blå= Elina, Orange= Bea, Gul= Jenny, rosa= jag. Din Sko.
  • Bild 10: E de bara ja som kommer att tänka på godis när ja ser den här bilden??
  • Bild 11: Ett par skor som Elina har på sej. Din Sko. 
  • Bild 12: Elinas favvoskor. *not*
  • Bild 13: Grön= Elina Blå= Bea Rosa= jag, för övrigt va de Beas favvoskor. Din Sko. 
  • Bild 14: samma som ovan bara att ja har bytt till silver. Din Sko.
  • Bild 15: Elinas favvoskor.

Oj! Detta blev ett ganska långt inlägg.. Vilket inte var tänkt.. 
Ha de bra nu! Kramkram Filippa


Kommentarer
Postat av: Madde

men jag var ju bäst på det där spelet! hahah, hjälpte båda er ;)

2008-05-29 @ 20:51:44
URL: http://maddoou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0