Bild


eftersom det är så fint väder idag hade jag bara lust att lägga upp den här bilden som jag tog på Gotland när vi va där me klassen. Skärpan är inte så bra, de va ju ändå mobilkameran... Nu ska jag stänga av datan o göra nåt annat, har nästan suttit här hela förmiddan, det här går ju inte! Nu när de också e så fint väder... Nej, nu måste jag sluta babbla om att jag ska sluta babbla om att jag ska sluta skriva... haha..
ha de gött o njut av de fina vädret så länge de e här...
kramkram Filippa

Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar: Aaw =) Tack ^^ Du har också en jättefin header :D Riktigt ciilt när du sitter på kanten ;)

2008-05-24 @ 17:15:19
URL: http://hhannaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0