Allmänt babbel

Hejhej!
Nu ahr ja fått tillbax min dator igen, pust... det har blivit lite allmänt krångel med den andra datorn, den e jättebra o så, men det mesta är ju inte anpassat för mac-datorer så det blev lite krångel. desutom blev det väldigt konstigt i bloggen n'r ja skrev på den.. aja, nu har ja iaf PC tillbaka.. intresseklubben antecknar.. :) nu ahr ja skrivit 3 rader om att ja fått tillbax datorn... haha, intresting, or not?
Fick precis 2 brev, 2 BREV TJOHOOOO!! I Love to få brev! Ett av Madde o ett av Leo. Okej, jag vet, det är kanske inte det hippaste att skriva brev, haha, det finns e-mail, sms, som dessutom går mkt fortare, men det e roligt ändå! o så blir det mkt personligare... Egentligen kanske det inte är så nödvändigt att skriva med Madde, vi träffas ju nästan varje dag men.. It´s fun!

Snart...
 ...ska ja ta tåget, 17.14, till flöjten, vi har konsert imorron... hm.. de blir väl sådär.. 
Sen åker ja vidare med tåg till aulan där det är konsert, vi ska inte sjunga idag, men vi ska sälja.. på torsdag e de våran tur att sjunga... :)

Skolan idag...
...va väl som en vanlig skoldag...
På morronen hade vi franska, som vanligt...
sen jobbade vi mkt med utv. samtalen och resan. och kan ni tänka er, JAG ÄR PÅ SISTA LANDET!!! yippie!!tjohoo!
snart e ja klar me den här skiten... :D O sen lärde Linda mej hur man gör ett hjärta på datorn, nu kan ja tyvär inte göra det på den här för att visa hur duktig jag är, för det här e en laptop o då finns inte dom där knapparna me..

I helgen händer...
...ganska mkt faktiskt. på fredagen händer lite grejer som ja inte orkar skriva om här, på lördagen till söndag ska ja o nåra till sova över hoss Philippa, de blir musigt! på söndan blir det 2 gånger ridning med Chelle o Philippa! Yipie!
på lördagen tror ja, e de den stora Eurovision Song Contest finalen i Belgrad, hoppas vi ser den.. ja e inte så stort fan av melodifestivalen, men stora finalen vill ja nog ändå se.. så mycket har ja lyckats snappa upp att det är Charlotte Perrelli som representerar Sverige med låten Hero, ganska bra faktiskt. Hon har nog en chans tror ja.. men hon har inte lite smink på sej precis, titta på hennes ansikte, undrar hur hon skulle se ut utan smink...





Aja, Ha de så gött nu då, nu måste ja packa ihop min agrejer...
KramKram Filippa

Kommentarer
Postat av: Fia

Fin blogg du har!

Trevlig kväll på dig!

2008-05-20 @ 18:54:18
Postat av: Henrik Lindmark

Se min nya film jag gjort på min blogg :)

2008-05-20 @ 22:41:07
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Madde

hahaha, vi är ju sååå seiösa när vi skriver.. :D

haha, töntar vi är :) <3

2008-05-21 @ 21:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0