26 Maj

igår va de den 26 maj. Vi hade nån konstig dag i skolan, vi hade inga lektioner alls utan vi blev indelade i grupper, (våran grupp bestod av 6:or o 3:or....) varje grupp har en färg, man skulle ha på sig nåt i den färgen o såklart ska jag alltid få den konstigaste som ja inte har på mina kläder.. brun.. tjaja, bättre än vissa som fick typ silver, vem har kläder i silver? kanske örhängen men.. 
vi gick o gjorde olika aktiviteter, på en skulle man sjunga, hm, hahaha, ja, elise o linda satt o skrattade hela tiden.. det går inte att förklara va vi skrattade åt för då skulle det bara låta helknäppt... 
på en skulle man måla, en bild:


sen fick vi nån konstig låda med pasta o nåt i, så man skulle äta ute... det va iaf bättre än vanliga skolmaten... 
sen spela vi lite fotboll, fast sen kom alla som va bra, (jag suger) o skulle va me, då va de inte lika kul längre.. jag bara förstör ju , så ja gick till madde.. vi satt o betraktade hennes mobil lite( hon har fått en ny..) 
på en annan aktivitet skulle man skriva små lappar om "det goda livet" ?? o sen samlade hon in dom o dela ut dom igen o man skulle skriva en dikt med dom orden... here are my words:



Nej, nu MÅSTE jag skynda mej till tåget... 
hade gött!
Kramkram Filippa




Kommentarer
Postat av: Madde

hahah, man se att det är Linda som har skrivit "vara ute" :)

2008-05-27 @ 16:23:03
URL: http://maddoou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0