Getingstick? Nej tack...

Asså ,ja tror nog de va min otursdag idag.. Först på morronen slog jag tån i badkarskanten, okej, de va lite klumpigt men.. sån e ja.. 
Sen när vi va på IKEA så stack en geting mej I MUNNEN!! Fy faan va äckligt!! Så ja fick springa runt med frusen fisk o lök (ska vara bra vid getingstick) vid munnen halva dan.. snyggt...  Hela min läpp svullnade såklart upp, som Eira o Chelle såklart ska påpeka för mej. När Chelle såg mej först ska hon såklart garva ihjäl sej också... Hon skulle känna på hur de känns!!.. Gör fortfarande ont nu.. 
Sen när vi va ute me Skipper & Beatles ska ja såklart bränna mej vid brännässlor, ännu ett skäl för Chelle o stor-garva.. mycket lustigt.. Kanske inte va så viktigt att berätta men ja kan ju skriva de när ja nu ändå e i farten..  haha.. 

Jaja, jag antar att detta är väldigt intressant att läsa om. 
Men, besök Sannas blogg, som hon precis har startat, jättefin! http://littlemisssunshine.bloggsida.se 
(det funkar inte o länka, för min data e konstig.. :(  ) 


Ha de bäst! 
/ Fille

Kommentarer
Postat av: Sanna

Aww, tack :D

2008-08-20 @ 15:48:46
URL: http://www.littlemisssunshine.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0