Madde= Sunshine

Halloj igen. Väskan urpackad. intresseklubben antecknar. 

Har ni sett den nya headern? Designed by Madde. Läs detta supergulliga inlägget som hon skrev när ja var hoss henne, innan ja åkte till Utö, den 11/7. ; 

"idag träffade jag gullungen Filippa!
har saknat henne så himla mkt, men nu så fick jag äntligen träffa henne! :)
haha, först satt jag på busshållplatsen och väntade på henne.
bussen kom, men ingen Filippa klev av, den åkte bara vidare.
jag ringer henne och då säger hon: va? jaha, men jag trodde den låg efter Lindas busshållplats!
*suck*.. jag sa att hon skulle kliva av, men det var för sent. hon fick gå av vid den busshållplatsen EFTER den som låg efter min. ^^ typiskt Filippa säger jag bara! hihi, men det gjorde inget :)
det läskiga var bara att jag hade tänkt att precis det här skulle hända. att hon inte skulle gå av, så jag skulle få gå till nästa hållplats. skumt..
slutpratat om det :)

gjorde en ny header till Flippsen. det blev helt cp när vi la in den (all hennes text kom på höger sida), men sånt händer.
btw, jag har också en ny header :)
gjorde den för några minuter sedan. 
blev hur nöjd som helst! vad tycker ni? 

kramar"

O gissa vad hon hade klurat ut för rubrik? "Filippa= Sunshine" !! 

Ha de bra nu!
Love //Fille

Kommentarer
Postat av: Madde

hih, ja, men du är ju sunshine!

bajsigt att det blev lite suddigt som det blir när man sprarar i jpeg, men aja. :)

2008-08-14 @ 16:26:43
URL: http://maddoou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0