Kvällsbabbel...

Ja o Linda e ju lite skojiga.. Varje gång vi pratar på msn blir de lite knäppt. Jag vet inte varför, de bara e så. Kanske beror de på att ja e en sådan knäppis eller så beror de på att Linda e en liten knäppis. Ja tror nog mer på de första alternativet... Fast näe... ja tror nog vi e lika knäppa båda två! O de e bra de!

Linda' säger:

jag blockar dejj om du frågar mer om det

hahaha..öh..va? säger:

WHAT???

Linda' säger:

MOHAHAHHAHAHA

Linda' säger:

DU ÄR DÖD, SUPER MARIO!

hahaha..öh..va? säger:

om du blockar mej e du död på onsdag°!

hahaha..öh..va? säger:

bara så att du vet

Linda' säger:

NEJ, FÖR JAG HAR ALLA SUPER MARIOS KRAFTER + BOWSERS

hahaha..öh..va? säger:

HAHAHAAH

Linda' säger:

OCH DÅÅÅ...

hahaha..öh..va? säger:

o ja e Carola

Linda' säger:

KROSSAR JAG DEJ OCH DU FÅR BÖRJA OM PÅ LVL 1 MEN ANDRA ORD, KLASS ETT MOHAHHAA

hahaha..öh..va? säger:

YES OF COURSE

hahaha..öh..va? säger:

snarare e de du som blir dubbelmosad, KRASCHBANG!!

Linda' säger:

WHAHHAHAHHAHAHHAA, DU ÄR BARA MARIO, JAG ÄR BOOOOOWSER!

hahaha..öh..va? säger:

ofc

Linda' säger:

HAHHAA, DU ÄR DÖÖÖÖÖD, BARA ETT LIV KVAR NU!

hahaha..öh..va? säger:

suuuuuuuuuuuuuperrrrrr maaaaaaaaaaariiiiiiiiiiooooooooooooooooooooooo

Linda' säger:

JAG DÖDAR DEJJ ÅPÅ ONS

hahaha..öh..va? säger:

*tamtamtada*

Linda' säger:

WHAHHAHAHAHAA

hahaha..öh..va? säger:

nepp förr du e redan död då

hahaha..öh..va? säger:

hahaha..öh..va? säger:

GAME OVER!

Linda' säger:

NEJ! JAG VINNER ALLTID, DET HÄR SPELET VINNER DU INTE!

Linda' säger:

MEN DET ÄR BARA MARIO SOM KAN FÅ GAMEOVER!

hahaha..öh..va? säger:

in your dreams

hahaha..öh..va? säger:

HAHAHAHAHA

Eira ringde precis, vi ska ses på lördag, Jippi! Har precis kommit på att ja e upptagen ända fram tills dess (utom på fre) ... Fast kanske kan se henne imorron också, beror på hur länge ja e borta.. Jaja, de va ju... väldigt... intressant... 

Nej, nu ska ja ägna mej lite åt min spännande bok, Om jag inte hade sett honom, av Kevin Brooks. Hm.. har inte läst så mkt av den men en kompis säger att den ska va bra.. Vi får väl se... 
Boken va de ja! Natti,natt!

imgres.jpg

Love// Fille :P


Kommentarer
Postat av: Sanna <:

Haha! xD Vilken bok skulle du läsa ? :O

2008-08-18 @ 19:58:41
URL: http://www.littlemisssunshine.bloggsida.se
Postat av: Sanna igen

oj .. du hade visst skrivit det <x men jaja ^^ ha det bäst

2008-08-18 @ 19:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0